• وبلاگ : شهيد علي پور
  • يادداشت : حجاب
  • نظرات : 12 خصوصي ، 129 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    عزيز داستان کليشه ها هميشه عيني است حالا چه معترف باشي به اينکه به آن آگاهي و چه نباشي ... حجاب هم از آن داستان هاي قديمي وچرندي است که در دکون هر ميرزا بنويس گردن شکسته اي پيدا مي شود و داستان عفت هم مسخره تر و بازيچه تر از آن است که بشود در باب آن سخن گفت . گوشت از اباطيل و کوس شعر پر مي شود و مجبوري شيرجه بزني و آب سرد ديگر عفت و اين مسخره بازي ها نمي شناسد ....به جاي چسبيدن به خذعبلات انتزاعي مثل حجاب و عفاف و اين داستان ها که هر نرينه يا ماچه الاغ نوبالغي مي تواند بلغور کند بهتر است بچسبي به عينيت ...و عينيت در هر جامعه اي از غرب گرفته تا شرق يعني شکم سير و و بعد هم س.ک.س و فان و امثالهم . کس عرفان و اين مهملات را زدن مربوط به افراد مفلوک و انتزاع منش مي شود سعي کن از اين دسته افراد نباشي از ما گفتن ...اگر راهي مانده باشدبراي اجنتاب از بوي گند معنويت آن همان کنياک است و بس .
    پاسخ

    و آن خدائي که تورا خلق کرد و پس از هزاران سال علم انسان هنوز در پيچيدگي سرانگشتان خود درمانده است چه رسد به تمامي سيستم بدن خود و ديگر مخلوقات .
    و آن خدايي که تو در تنهايي و انتهاي مشکلات خود او را صدا ميزني چون تمامي مردم جهان نيازمندند
    وآن خدايي هرگز توان مقابله با او را نداري (قوي ترين افراد دنيا نتوانسته اند در مقابل قضاي حاجت(wc) خود بايستند چه رسد به مسائل ديگر مثل مرگ )
    و آن خدايي که همانطور که اگر خود را در اتاقهاي تو بر تو پنهان کني باز توسط فرشته ي مرگ به سراغ تو خواهد آمد همان خدا شکم تو را سير خواهد کرد
    همان خدايي که به محض ورود به سن بلوغ براي زن و مرد ازدواج را واجب کرده (درصورت مطرح نبودن ماديات در اوج گراني ازدواج ممکن است و تو به راحتي به س. ک. س خود خواهي رسيد)
    فکر کنم براي تو از عينيتها گفتم
    آن خدا به پيامبر عظيم الشان که نتنها مسلمانان بلکه دانشمندان غربي صحت وحياني بودن قرآن را به پيامبر اعظم ثابت کرده اند ميفرمايد :
    وَقُل لِّلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَى جُيُوبِهِنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ أَوْ آبَاء بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنَائِهِنَّ أَوْ أَبْنَاء بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي أَخَوَاتِهِنَّ أَوْ نِسَائِهِنَّ أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِينَ غَيْرِ أُوْلِي الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجَالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِينَ لَمْ يَظْهَرُوا عَلَى عَوْرَاتِ النِّسَاء وَلَا يَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِيُعْلَمَ مَا يُخْفِينَ مِن زِينَتِهِنَّ وَتُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِيعًا أَيُّهَا الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُون(سوره نور آيه 31) براي درک معني به قرآن مراجعه فرماييد
    خواهرم ما به دنبال تفاوتهاي انسان و حيوان هستيم و تمام مشخصاتي که شما فرموديد مشترکات حيوان و انسان بود .آري ما براي اينکه انسان بودن خود را ثابت کنيم خدا پرستيم و به دستورات او عمل مي کنيم و با عفاف زندگي ميکنيم مثل تمامي زنان آزاده جهان
    بين انسان و حيوان تفاوتهايي است