سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهید علی پور

صفحه خانگی پارسی یار درباره

خاطره ای از شهید علی پور

پایگاه فرهنگی معلم شهید علی پور,

یک روز که برای زیارت و فاتحه به گلزار شهدا  رفته بودم کنار قبر برادرم شهید علیپور نشسته بودم  خانمی  امد کنار من گفت شما چه نسبتی با این شهید دارید گفتم خواهرشان هستم  اینقدر خوشحال شد، درحالی که اشک درچشمانش جمع شده بود ومرادر آغوش گرفته بود گفت  خیلی دوست دارم مادر این شهید را ازنزدیک ببینم  گفتم  متاسفانه مادر بزرگوار این شهید چندسالی هست که فوت کردند  خیلی ناراحت ومتاثرشد  گفت  من اصلا این شهید را ندیده بودم یک سال که برای سفر حج به مکه مشرف شدم  درعالم خواب درحالی که مشغول طواف خانه خدابودم  این شهید عزیز را درحالی که  چهره ای نورانی و تبسمی بر لب داشتن درحال طواف خانه خدادیدم  هرچقدر اصرار کردم خودشونو معرفی نکردند  فقط گفتند گلزار شهدای ده بید  وقتی از خواب بیدارشدم  وخوابم رو برای همسرم تعریف کردم  گفت ایشون به طور حتم یکی از شهدای ده بید هست ، وقتی قراربود برگردیم مقداری پارچه سبز  خریدم که به عنوان تبرک به مادر شهید بدم وبگم که شهیدشما رو درحالی که به دور خانه خدا طواف می کرد دیدم  خلاصه مدتها گذشت و نوه ی من دچار بیماری سختی شد اونقدرکه همه ی پزشکان ازبهبودی او قطع امید کردند  امدم  گلزار شهدا  کنار قبرشهید علیپور باهاش دردو دل کردم خیلی برای نوه ام ناراحت بودم درحالی که گریه امانم نمی داد  شفای مریضم روازاین شهید عزیز خواستم  ایشان را به همان خانه ی  خدایی که طواف می کرد قسم دادم که حاجتم را ازخدابگیره  و واقعا هم  همین شد ونوه ی من به واسطه ی این شهید عزیز شفا  پیداکرد و خدا او را دوباره به ما بخشید ، آری شهدای ما پاک ترین و ناب ترین انسانهای روی زمین بودند که انتخاب شدند برای بالاترین درجه نزد خدا ....  روحشان شاد??????????

پایگاه فرهنگی معلم شهید علی پور,
به نقل از خواهر شهید علی پور??

کانال تلگرام معلم شهید علی پور

https://t.me/shahidalipour5