سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهید علی پور

صفحه خانگی پارسی یار درباره

کعبه را گفتم سیاه پوشیده ای

کعبه را گفتم سیه پوشیدنت از بهر چیست؟

گفت از جهل همین امت عزا داریم ما...

 


 

عرض تسلیت...

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان فاجعه منا را ناشی از ناتوانی، بی تدبیری و بی‌کفایتی آل سعود دانست و بر جلوگیری از تکرار چنین حوادثی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، بهروز اکرمی در آئین آغاز سال تحصیلی طلاب حوزه علمیه استان هرمزگان، با اشاره به نقش حوزه های علمیه در اجتماعی ساختن فرهنگ اسلامی، یادآور شد: بروز پدیده هایی همچون ازدواج سفید، افزایش نرخ طلاق و سایر ناهنجاری های اجتماعی نشانگر وجود نوعی ضعف است و حوزه علمیه می تواند به مدد دارا بودن پایگاه اجتماعی در بین مردم با تزریق اخلاق دینی به جامعه در کاهش این ناهنجاری ها موثر باشد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به وحدت مثال زدنی برادران شیعه و سنی در استان هرمزگان، افزود: دشمن با دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی سعی در ضربه زدن به این وحدت دارد که به فضل خداوند، هیچگاه به مقصود خود نخواهد رسید.

اکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تلخ منا، بیان داشت: اینکه تعداد بیشماری از مسلمانان بی گناه بدلیل بی تدبیری و ناتوانی یک خاندان است، حین انجام مناسک حج جان خود را از دست بدهند بسیار تاسف بار است و جهان اسلام می بایست برای جلوگیری از رخداد چنین حوادثی چاره اندیشی کند.